Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 22:12 - The Holiday./Ваканцията.
Автор: candy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1364 Коментари: 0 Гласове:
0



Един страхотен, невероятен, истински филм, които не смятам да ви разказвам, защото ще се радвам да го гледате. По-скоро искам да споделя цитати от филма, които ми направиха голямо впечетление. 

Enjoy! : )

Аз съм влюбен в теб

Извинявам се за
прямото ми изказване,

но колкото и да е
проблематичен този факт

аз съм влюбен...

...в теб.

Не чувствам така,
защото си тръгваш,

не защото е хубаво
да се чувствам така

което между другото е така
или поне беше,

преди да кажеш всичко това.
Не мога да отговоря
на всички въпросителни,

знам само, че те обичам.

Не мога да повярвам,
колко пъти го казвам.

Никога не съм мислил, че пак
бих могъл да чувствам така

и това е страхотно.

Осъзнавам, че вървя в комплект

три за цената на един и може би...

този комплект да не е
чак толкова прекрасен

но най-сетне знам какво искам,
а това си е истинско чудо.

А това, което искам..

...си ти.

***


Оказа се, че той не беше влюбен
в мен, както аз си мислех.

Това, което се опитвам да кажа е,

че разбирам, какво е да се чувстваш
възможно най-дребен и незначителен.

И как боли на места,
които не си знаел, че имаш.

И няма значение колко
нови прически си правиш

или за колко фитнес-салони
се записваш

или колко чаши вино
изпиваш с приятелките си.

Продължаваш да си лягаш вечер,
мислейки за всяка малка подробност

чудейки се къде си
сгрешила или как...

...може да си разбрала погрешно.

И как, по дяволите, си могла
за момент да си помислиш,

че си била толкова щастлива

И понякога дори убеждаваш себе си,
че на него ще му просветне

и ще се появи на прага ти.

И след всичко това

колкото и време да продължи

ще отидеш някъде другаде

и ще срещнеш хора, които отново
да придадът смисъл на живота ти.

И малките късчета на душатат ти
най-сетне отново ще заздравеят

и всички тези мъгляви неща,

годините от живота ти,
които си пропиляла

ще започнат да избледняват.



Тагове:   Holiday,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 218424
Постинги: 92
Коментари: 135
Гласове: 828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930