Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2008 21:41 - За мен, за теб и за политиката на сайта.
Автор: candy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1591 Коментари: 3 Гласове:
0



Имам регистрация в блог.бг от година, че май и повече. Това е може би най-любимият ми сайт, защото хората споделят проблеми, виждания и най-вече собствените си драми. Никога не съм обичала да бъда инкогнито, не се притеснявам, че някой може да ме познае на снимката, която съм сложила, а и да това  на снимката съм аз. Реших, че не е проблем да сложа моя снимка, може да ме познавате, може да сте ме засичали случайно по улиците, в университета и прочие както казах не се срамувам. Много хора предпочитат да останат инкогнито и е нормално и всеки има това право, но на мен ми е странно да се прикривам зад нечия снимка, картинка или фотография. Аз съм си аз, с всичките си проблеми и недостатъци, които вярвайте ми не са никак малко. Никога не съм имала способността и самочувствието да се описвам, но накратко мога да кажа само, че съм студентка по Психология в Нбу. Имам страхотни приятели, родители и подкрепа не ми липсва и като се замисля и половинка не ми липсва, защото всички страхотни хора около мен не ми позволяват да се почувствам самотна нито за миг. Смятам, че всеки има правото да бъде какъвто си поиска и не сме ние хората, които ще слагат етикети на някой още повече ако го познават само от виртуалното пространство. Това го казвам във връзка със съобщенията, които съм получавала колко тъпа, малоумна и незнам си още каква съм, искрени благодарности  на всички, но за общественото мнение 5 пари не давам!  : ) Странно нещо хората така и не се научиха да гледат собственият си живот, а чуждият живот е все така интересен и непознат и много приятен за обсъждане. Не съм тук заради гласовете или за да си правя лична статистика колко интересна съм или колко души са чели блога ми. Да бъда тук е мое лично право, да пиша тук също! Не ми е приятно да виждам как някой гласува за блога ми само и само за да му върна жеста и да му вдигна рейтинга! За това ако смятате да извлечете някаква полза от мен, откажете се : ) гласувам само за блогове, които чета с интерес и авторите са ми симпатични и намирам допирни точки с тях. Аз съм ценителка. 

Поздрави на всички! Приятен weekend! 





Тагове:   мен,


Гласувай:
0



1. valsodar - Я да те подразня малко !
18.10.2008 21:53
И да гласувам за тебе ! :)))
Не случайно съм скучаещ дразнител :)))

Апропо,единствено когато човек си пише за лично удоволствие, едва тогава си заслужава труда да напише , каквото и да е било :)
цитирай
2. candy - :)
19.10.2008 12:16
Простено ви е и на двамата.
цитирай
3. kosara2008 - е не ...захилих се...и аз
21.10.2008 19:10
и аз гласувах... изгласувах се ...ужас! прости ми моля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 218465
Постинги: 92
Коментари: 135
Гласове: 828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930