Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2009 01:56 - За така наречените "абсурдни" срещи...
Автор: candy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1439 Коментари: 1 Гласове:
0



  Няма нищо по-неловко от това да се уговориш с твой добър приятел за по кафе Събота, но пък въпросният добър приятел да е единият от най-добрите приятели на голямата ти, вече стара любов. И голямата ти любов да се изтипоса до добрия ти приятел на въпросната среща. Цяла вечер стоиш до голямата си любов, довършваш изреченията му, защото знаеш какво ще каже, доразказваш историите му, защото си ги слушала 1млн. пъти, смееш се на шегичките му, защото си се научила да ги харесваш, той те хваща за ръката като ще казва нещо, което знае, че те интересува, ей така по навик. Той пие уиски пак по навик, аз го него пия Мартини и това е по навик. Държи ме да не падна, защото е заледено и защото аз пак съм с токчета като всичките зими, които сме изкарали заедно. Караме се кой ще плати сметката пак като едно време, пак по навик. Това са нещата по навик. Само, че ги има и другите, които са новите му навици. Пише си смс-и с някоя, незнам коя, може би и не трябва да знам. Обръща се след всяка по-наконтена жена. Говори за секс пред мен, говори за новите си придобивки. Обсъждат се нови имена пред мен, разказват се нови историйки, споменават се нови заведения. Дали всичко не идва за да си отиде? За да остане само някой стар навик, някой стара история, някой запазена усмивка, някой стара целувка и някой стар смс. Прибирам се вкъщи сама, този път пътувах сама в таксито, нямаше го мъжът, който ми държеше ръката на задната седалка и никога не ме оставяше да се прибирам сама. Няма го мъжът, който никога не ме оставяше да спя самичка в Събота, няма го мъжът, който обичах. След тези абсуртни срещи си лягаме в леглото, пускаме си някоя стара, тъжна песен и се молим да свъши най-дългата нощ в живота ни за да се събудим по-нови от всякога. За да се преродим и да отворим новата страница с новият ден.


Тагове:   срещи,   НАРЕЧЕНИТЕ,


Гласувай:
0



1. ianchefff - ооо,
03.03.2009 18:12
я се стегни, бе!
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 218427
Постинги: 92
Коментари: 135
Гласове: 828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930