Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2007 16:14 - Мъжете. Социален експеримент номер 1. : )
Автор: candy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1179 Коментари: 0 Гласове:
0



Понеже от доста време насам зная, че мъжът за мен все още не се е родил си поставих за цел да излизам с различни мъже за да мога после да ги анализирам. Това си е нещо като мои личен, социален експеримент. Експеримента ми започна през Септември, но покрай това учене така и не намерих време да започна да пиша за всеки един от мъжете/момчетата. НО днес започвам и започваме с Експеримент номер 1, които ще нарека... Х1. : ) 
   Х1 е интересен, обича силната музика, твърди, че жените искат само пари, а той няма такива. По мое мнение и никога няма да има и то не защото няма да има възможности, а той самият не иска. Харесва му да живее в панелките на един от Софийските квартали. Живота му е снимки, музика. Скучен е, дори може би комплексиран незнайно защо!? Дали от социалната среда, дали от това, че не изглежда като блеснала звезда няма значение, но е факт! Умен е, но не и до толкова за да ме впечетли, защото в много моменти ми изглежда ограничен с факта, че иска да изтъкне, че има познания в някой области, което е жалко според мен. Твърди, че вярва с любовтта, но аз не мисля така! Изглежда ми емоционално осакатен като онези хора, които са спряли да чувстват и имат емоции. Точната дума вече я използвах "осакатен". С него имахме само две срещи от повече нямаше нужда. Х1 е от онези хора, които можеш да прецениш за по-малко от час нещо като разгадана карта, той е един от многото, а многото нямат кой знае какви неразгадаеми, уникални черти на характера. Външно не искам да говоря, няма смисъл отдавна спрях да оценявам хората по визия може би, когато излязох от тежкия пубертет. 
   Другото, което ми направи впечетление беше, че ме попита: "Къде ти се ходи?" нотка уважение или по-скоро нерешителност. Нямаше я тежката, мъжка дума пък и мразя въпроси от такъв тип.. къде ще ходим, какво ще ядем, къде ти се ходи... тези изречения не пораждат никакъв респект в мен и в другите жени мисля. Най-интересното беше, че човекът, който говори за "любов", за онази истинската любов със силните чувства заговори за секс. Не, че не го очаквах, но ми се е искало може би да не чуя тази дума, но да...чух я и тогава се уверих наистина, че е един от многото, многото, които искат секс, говорят за чувства, а всъщност не ги изпитват или по-скоро вече не могат. Той е просто един от многото! И трета среща нямаше! Х1 е един от експериментите. Безинтересен. Ограничен. 
Лек ден.
До следващия.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 218143
Постинги: 92
Коментари: 135
Гласове: 828
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031