Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2007 12:38 - Мило мое нещастие...
Автор: candy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1393 Коментари: 1 Гласове:
0



Мило мое нещастие...
вече така ще те наричам въпреки, че думата "нещастие" е минимално понятие за това, което ми причини. Но не! Спокойно аз не се оплаквам, не се радвам, че беше в живота ми, не се радвам, че те срещнах, но мога да поправя грешката нали? Нямам търпение да те изтръгна от живота си. Ти си прекалено сив и мрачен за моя розов и динамичен живот. Престани да осакатяваш емоциите ми! Лъжи ме... вече ми харесва, вече ми е безразчлино. Знам, че всяка една твоя дума е лъжа и не ми пука...лъжи ме, аз те слушам.. продължавай. Ще лъжеш и следващите нали? Знаеш ли ти не заслужаваш нищо, не заслужаваш и това, че пиша за теб... Не мисля да те моля да се разкараш от живота си! Смятам сама да те изхвърля от него! Съжелявам само, че ти дадох толкова много хубави моменти, че ти казах толкова хубави думи, че те подкрепях винаги, че държах на тебе, че те уважавах, а получих... какво получих всъщност? Не помня да съм получила нещо освен едно голямо разочерование. Така мило мое нещастие, така стоят нещата вече. Сега излизам да се радвам на дъждовното, мрачно време дори то е по-щастливо и оптимистично настроено от теб. Исках да ти пожелая нещо примерно "Бъди щастлив", но как да ти го пожелая като знам, че ти никога няма да си щастлив именно, защото не оценяваш нещата, които ще имаш. Така, че ще ти пожелая да "чувстваш" няма да стане скоро разбира се, но някой ден чувствай..., обичай... и по възможност не мен.


Тагове:   Мило,   мое,   нещастие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kally - @candy
27.09.2007 14:38
Прегръдка от мен. Само "имената" им са различни, всичко останало ми е познато.
Не си струва да пишеш за Него, в това си абсолютно права, но може би така освобождаваш мисълта и съзнанието си. Щастие и успех ти желая! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 218500
Постинги: 92
Коментари: 135
Гласове: 828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930