Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2008 17:39 - За Цвети и Майя
Автор: candy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1073 Коментари: 0 Гласове:
0



В 8ми клас на един чин седнахме аз, Майя и Цвети така и не си сменихме от 8ми до 12ти клас стаята така, че останахме трите на един чин. И така пет години на един чин можете да си представите това до каква степен сближава хората. Виждахме се всеки ден, споделяхме адски много неща от най-малкото като оценките до гаджетата и секса. Станахме едно неразделно трио не само в училище, но и в живота извън училището. Всяка една от нас си имаше и други приятели и приятелки само, че триото беше много силно и никога не се разклати въпреки "другите". Бяхме много близки! И беше много хубаво. Предполагам всеки си има такова приятелсто, както се казва от ученическите години. Цвети си хвана гадже от съседния клас, когато бяхме 11ти клас и все още са заедно, тоест дори живеят заедно. Само, че до такава степен ограничи контактите си заради него, че дори ми писа смс, че снощи за първи път гледала двд-то на класа, което го имаме от преди една година. (Двд-то е 4 часов уникално смешен материал). И така де докато ходехме на училище не ми правеше такова впечетление, че е тотално обсебена и не само е спряла социалните си контакти, а дори контактите със собствените си приятели. Само, че завършихме преди година и те заживяха заедно във Варна. Голямо щастие, голямо нещо, щяха да правят годишнина на плажа и едни чудесий. Та от както заживяха заедно от Цвети ни вест, ни смс, ни и-мейл. Тоест излъгах ви! Пише ми по едно смс-че за празниците и понякога пропуска някой празници. Искам да отбележа, че смс винаги е от нея и от него. Цяло лято с Майя я карахме да гледа ДВД-то, ние го бяхме гледали по няколко пъти, че се бяхме спукали от рев и не само ние и останалите мацки от класа ама тя милата нали никога няма време, тооо гаджето отнема цялото време. И снощи мъчително докато чакам смс от моя човек ми светва телефона и си викам "охааа сети се моя другар" и хопа: ) не бил той, беше от Цвети: "В момента гледам двд-то от бала и се спуквам от рев, нямам търпение да видя теб и Майя". В началото си викам 100% са се скарали и пак се сети за нас, но после си викам аз съм добра душа ще и върна смс-а дори накрая ще завърша с много прегръдки и целувки и без Обичам те за да не изглеждам прекалено емоционална. Майя пък е най-големият критик на света! Ама аз и така си я тача много. Тя живее в Студентски град, но напоследък и с нея не се виждаме много често, но поне се чуваме или докато и тя не си намери някой "обсебващ". Абе какво правят тези мъже с приятелките ми? Аз все съм си един електрон из Вселената, сам-самичък. Та ще гледам и аз двд-то на класа и ще се нарева едно хубаво за моя "неразделен клас", който май се е разделил много отдавна ама все го водя "класа ми", нищо, че моя човек и баща ми винаги ме поправят "Бившият ти клас" и такъв... те си остават едни от най-скъпите същества за мен в целия свят. Те няма да имат възможност да видят това, но ще го кажа, защото вие ще го прочетете, а поне някой заслужава да съм искрена. Обичам ви... 12г клас, моят "бивш", но вечен клас.


Тагове:   Майя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 218498
Постинги: 92
Коментари: 135
Гласове: 828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930