Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2007 14:40 - Просто един мрачен ден.
Автор: candy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1668 Коментари: 4 Гласове:
0



   Днес реших да не ходя на лекции или по-скоро реших малко да прегреша, но просто при вида на мрачното време не искам да мърдам от вкъщи. Ще се радвам на мрачното време, но само през прозореца с огромна чаша кафе. Мислех си, че ако изляза ще видя сърдити на времето, нацупени хора, чичкото  от маршрутката пак няма да ми отвръне на моето "Добър ден", а цветните ми обувки ще станат кални може би и точно като мен самата. Розовото ми настроение ще бъде смачкано като празна кутийка от Кока-Кола, очилата за "светло виждане" ще паднат и ще виждам отново цялата мизерия на света, а аз... аз не искам. Предпочитам тихичко да си стоя във всекидневния, бетонов ад и да гледам Коледни картинки. Кой не обича Коледа? Освен Гринч естествено : ) Дори София стана красива покрай Коледа... всички онези мигащи лапмички, герлянди, лъскави играчки..., но един въпрос продължада ме тревожи след като гледах филма на BBC за децата от Могилино и след като се замисли още колко такива деца има. А тяхната Коледа? Странно е как докато хората правят лудия си коледен шопинг не забелязват как пред лъскавия магазин стои дете. То чака тях, а те? Те дават по 1000лв. на новият си - Пореден чифт обувки. Та искаше ми се да призова всички хора следващия път, когато така забързано обикалят да се спрат за минутка и да се огледат и да видят колко такива деца ги гледат с онзи тъжен, детски поглед и вместо да инвестират в гардероба си да зарадват едно малко, детско сърчице. Както казваше любимата ми учителка по История: "Бъдете хора!!!"

и аз това скандирам: Бъдете хора преди всичко!


Тагове:   ден,   мрачен,


Гласувай:
0



1. cecka1504 - Права си за милосърдието. По при...
12.12.2007 15:08
Права си за милосърдието. По принцип. Но защо не се задава въпроса, КОЙ оставя тези деца и защо?
Не е Държавата. Тя не забременява и не ражда, следователно не изоставя...
Тогава откъде са тези деца? Защо завоялираме този въпрос, като срамна болест?
Не е лошо да си питаме затова не само по празниците.
Защото някой действа на пронципа на кукувицата. Аз имам три деца и не са в домове, нищо че са от различни майки. Значи може. Въпрос на лична отговорност
Животът също е лична отговорност, между другото:)
Съжалявам, ако е прозвучало нравоучително :) Не това беше целта :)
цитирай
2. geryordanova - Прекрасен постинг!
13.12.2007 10:52
Трябва да бъдем хора не само по Коледа, а и всеки ден. И всеки ден да не забравяме децата в домовете. В Англия излъчиха филма през септември и вълна от петиции и писма заляха Брюксел, а в София нищо не се случи. Те дори не знаеха за филма. Чак сега по Коледа някой се сеща за тези дечица... Тъжно
цитирай
3. candy - Прави сте!
13.12.2007 18:36
Аз въобще не твърдя, че трябва да мислим за тези деца само през Коледните празници. Просто по Коледа може би хората стават малко по-добри. Иначе съм ходила в домове и през Март и през други месеци и ми е много приятно да го правя и ще продължадам го правя с и без повод.
цитирай
4. анонимен - BG grajdani w za]ita na istinata
28.02.2008 01:36
С всичкото ми уважение, Могилино е страхотна кауза, по която да събереш симпатия и дарения, но трябва да се работи широко..Затова смятам, че хора като теб трябва да подкрепят писмото.Иначе, без вашата намеса медиите само hijacked темата.

Аз също избивам фрустрация в дръзки афиши срещу властта, но от място не се
вижда проблемча. Те действат все още с надежда, че е възможно проблема да се реши
законодателно..разбираш ли, искат закон с който да се предизвиква човечност
???!!!Защото явно хората все още крепят някаква надежда, че държавността ще изскочи иззад шипковия храст и вдигне меч срещу несправедливостта.

Проблемчето е, че държавата я няма. Нека загражденията около сгради пълни с безотговори държавни мъже не хранят заблудата, че някой е там. Страх власт пази.

Надявам се на твоята лична подкрепа, която значи много.

До българските творци и мислещата общественост на България.
Приканваме ви да се дистанцирате от опитите на правителството да скрият зад формулата "браним имиджа на България" престъпната си политика по отношение на децата с увреждания. Смятаме, че името на България се гради от хората на изкуството, културата и мислещата общественост и искрено се надяваме да ни подкрепите чрез имената си и чрез имената на организациите, в които участвате. Възмущаваме се от опита идеалите и ценностите на нацията да бъдат използвани за защитата на тясно партийни интереси.
http://www.bgpetition.com/EP_film_za_Mogilino/index.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 218494
Постинги: 92
Коментари: 135
Гласове: 828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930